Rabac-kamp Oliva

Panorama-Kamp-Oliva U 28. tjednu organizirali smo zajednički odmor sa bratom moje supruge i njegovom obitelji u kampu Oliva u Rapcu. Izabrali smo kamp Oliva zbog toga što su moja supruga i njen brat tamo proveli većinu  praznika dok su bili djeca, pa su htjeli vidjeti kako to izgleda danas.

S obzirom da je ovo bio naš prvi izlet u šatoru, morali smo prije putovanja kupiti opremu za kampiranje. Uspjeli smo naći šator za 4 osobe, stolice i ostatak opreme za otprilike 1000 kn što je, vjerujem, bilo povoljno, ali  kabine za spavanje su bile vrlo male, samo 125 cm širine.

Naravno, tome nisam pridavao pažnju kada sam kupovao, samo mi je bilo važno da je za 4 osobe. Nakon prve noći kada su djeca spavala u kabinama, a mi proveli noć na tlu u sredini šatora, odlučili smo kupiti i drugi šator. Pretpostavljam da se ovo može nazvati nedostatak iskustva u kampiranju. početnici u kampu Oliva

Kamp Oliva Rabac:

Kamp Oliva se nalazi na kraju zaljeva Rabac, u odmorišnom kompleksu koji uključuje 3 hotela, Narcis, Hedera i Mimosa.

Kamp sa 3 zvjezdice može ugostiti do 1725 ljudi, glavni dio na travnjacima veličine 80-100m2 ima stabla maslina koja pružaju hlad tijekom dana. Za svaki dio četiriju travnjaka omogućena je električna struja tako da je potreban samo kabel od 10 metara.

Neki od sadržaja u kampu:

Perilica rublja, WC za osobe sa invaliditetom, mogućnost pražnjenja kemijskog zahoda, sportski objekti, restoran i pokretne kuće za iznajmljivanje.

zgrada sa kupaonicama recepcija kamp Oliva plaža-kamp Oliva-Rabac

Objekt sa 5 zahoda je bio u prilično dobrom stanju, sa mnogo tople vode i čestim čišćenjem od strane ljubaznog osoblja.

Što nam se svidjelo:

Kao gost kampa, možete dobiti pristup odličnom hotelskom bazenu za samo 25 kn na tjedan zajedno sa ležaljkama! (cijena za ležaljke na plaži je 20 kn/dan)

Rabac-bazen

Osoblje na recepciji je bilo vrlo uslužno i uvijek spremno pomoći početnicima u kampiranju.

Što nam se nije svidjelo:

Plaža – prevelike stijene; Istra jednostavno nije mjesto dobrih plaža.

Pristup internetu – 1725 ljudi u kampu, 1000 ljudi u 3 hotela, a Internet dostupan na samo 2 računala u hotelu Narcis. I to sve u 2009. godini !!!

Info kontakt kampa:

E-mail olivakamp@maslinica-rabac.com Rabac-by-set-fra-Camping-Oliva

Tel: +385 (0)52 872 258

Grad Rabac

Rabac se zapravo sastoji od niza kuća uz obalu duž zaljeva. Zimi u gradu živi oko 1000 stanovnika, a za ljetnih mjeseci taj se broj poveća na 10 000 (turisti u hotelima, privatnom smještaju i kampu Oliva).

Što se može vidjeti i raditi

u Rapcu:

• Obavezno prošetajte uz more; od kampa Oliva potrebno je nekih 20-30 minuta hoda do “centra” Rivijere gdje se nalaze brojni restorani i barovi.
  • Nekoliko kompanija nudi izlete u staklenim brodovima koji plove sjeverno od Cresa gdje biste mogli, uz malo Caroline u staklenom brodusreće, ugledati dupina. Mi smo otišli na izlet sa roniocem što je malo skuplje, ali kao što vidite na slikama, imaju prave staklene brodove.
  • Ostale aktivnosti koje se nude u zaljevu: rent a boat, jet ski, a za djecu postoji prostor za igru na plaži koji je također poprilično skup.
  • Posjetite stari grad u Labinu (5km)

Hrana u Rapcu:

Dakle, u Rapcu smo doživjeli nevjerojatno iskustvo što se tiče hrane. Nakon što smo jeli standardnu hranu u restoranu kampa i drugim restoranima na Rivijeri, preporučili su mi da probam biftek u umaku od gljiva u restoranu Capitano (nalazi se iznad velikog parkirališta). Ovo je bila preporuka godine!! Ne sjećam se kad sam zadnji put ovako dobro jeo, bilo je jednostavno izvanredno. Jela od ribe su također izgledala ukusno, ali mislim da se ništa ne može mjeriti sa umakom od gljiva.

izvrsni umak od gljiva

Stoga, ako idete u Rabac rezervirajte stol u restoranu Capitano, Obala Maršala Tita 69, 52221 Rabac, Tel. +385(0)52/872193

Zaključak o odmoru:

Naše prvo kampiranje bilo je veliki uspjeh, posebno za djecu, te smo se složili da nam to neće biti posljednje kampiranje. Kamp Oliva je izvrsno mjesto za obitelj, a i cijene su povoljne. Platili smo 1700 kn (235 eura) za 6 noći sa električnom energijom, taksama i pristupom hotelskom bazenu.

Rabac-Rieviera

2 Comments

1. Marija says:

I mi planiramo ove godine kampirati u Olivi. Posto isto idemo za malim detetom (2 god), zanima me kakvih sadrzaja ima za malu decu u kampu i u gradu? Kakvo je igraliste u parku, jer ima neko lepo igraliste u Rapcu, kakvi su deciji sadrzaji na plazi?
    Unapred hvala na odgovoru.

2. Petra123 says:

Pozdrav!
    Koliko se sjećam ima jedno malo igralište pokraj ulaza u kamp i jedno veće pokraj hotela (pored bazena). Ne sjećam se da ima igralište u Rapcu.
    Većina kampera su obitelji sa djecom, pa mislim da ćete vi i vaše dijete imati dosta stvari za raditi:-)